Sunday, December 6, 2009

misi MENAEKKAN berat badan

(latest pic. see keding rite! amat burok..ho ho ho)

b4 aku mula nk mrepek aku mnx maap la sesgt..

sbb lama x update blog tersyg neh.huhu

winduuu sgt sama blog neh..huhu sowie ye syggg...~

cian blog aku neh.. isi2 nya penuh ngn kesedihan ja.. sobx3

tp xpa..kali neh xmo cta psl sedeyh.. kali neh nk cta psl berat badan.hahahahha

now aku dalam mood cuti sem, so b4 cuti dulu aku ada janji nk

menaekkan berat badan aku dlm masa cuti sem sebulan neh..huh!

mesti asa pelik kan xpon gila.. owg len kalott nk bg turun berat,

tp aku gegeh nk gemok..haha ;))

tp pembetulan disitu, bkn nk gemokk tp nk menaekkan berat badan aku

yang sesungguhnya tersangat lah ringan & amat x seswai dengan ketinggian aku..

can u imangine, my berat adalah 43kg& my tggi adalah 162cm= underweight OKE!huhuhu.. xmo2

so dlm masa sebulan neh aku nk kena sedaya upaya menaekkan berat badan..

aku dh janji ngn mbe2 kolej weyh.. masok sem br aku dh berisi..

OMG.. !rini dh 6 aribln.. sempat kah??

stat dr cuti sem aritu aku mula la misi aku 2..

tp smpai harini nmpak macam tadak perubahan..

huhuhu.. cana neh..

adoila.. aku target nk naek sampai 50kg. xmo lebeyh..

kurang sket xpa..tp cm susa sgt..huhu

tapa2.. aku xleh putus asa.. go go chaiyok!!!

i can do it lah.. caya pada diri sendiri.hehe

at least berat aku smapai 46kg dah kira oke la..huhu

urm..pada sesapa yg ada idea yg bernas. leh la cadangkan kt aku..

bg sket tips2 nk naekkan berat badan.

act ada gak membe2 yg bg mcm2 cadangan..

antaranya:

makan,makan,makan,

makan tido 2x

banyakkan makan daging

minom susu+cheeze+cake+mknn berlemak

& mcm2 lagik..

& untuk pengetahuan anda suma (skema laks)

aku dah wat suma 2.. masok neyh mau dekat 10 kotak susu segar HL

aku bli& minom +mkn bege prosperity+sosej dh 4 peket+nugget 2 peket+ wedges sepeket

+pagi2 makan roti telur wif cheeze. tp malangnyaaa..... xdak perbezaan yang ketara pon.huhuhu

maybe pasni aku kena beli appeton weight gain kott..

tapa2 sok jugak aku try p farmasi tanya..heeeeeee =))

pa2 pon moga2 misi aku kali neh berjaya..yeah!! (gedik lebeyh lak)haha

k laaaa... selamat malam dunia..hahak

5 comments:

  1. btol ke nak naikkn brt bdn??
    awak try susu alpha lipid..
    insya'Allah bkesan...

    ReplyDelete
  2. yup.. mmg nk naekkan berat..huhu
    umm,susu alpha lipid eyh?
    oke.. nti i try carik.
    thx ya wan~ :)

    ReplyDelete
  3. mai tnya pendapat aku plak..

    hahahaa...

    aku pon x berjaya naikkan berat badan..

    wakakkakakak

    ReplyDelete
  4. tya pendapat yg bejaya nekkan brt larh..huhu

    ReplyDelete
  5. nak bagi naik aku pandai....1st kena kahwin...pastu lain kali aku citer

    ReplyDelete