Sunday, August 30, 2009

x kempunan lagik..=)

puding karamel ku..(cntoh jew oke!) =)


arini hari yg sgguh shiok skali bila aku tidak lg kempunan..hehe
kempunan apew???
kempunan Puding Karamel a.k.a Puding Telur..
wah,alangkah nikmatnya bebuke td.. =)
setelah lama ku idam-idamkan Puding Telur made in Penang akhernye dpt gak td..
kisah nye bermula bla aku n c milia ke Bukit Jambul Kompleks utk memformatkn hp aku yg ntah pa2 jadiknye, nk dgr lagu pown dh xlh..so pegi la utk meformatkn memori yg tlah dimasuki anasir2 jahat or Virus..haha
kami pegi dlm kul 4 lebeyh cmtuh..
menformat memori dlm 45minit.. so 5 lbeyh br seap..
smentara mnuggu hp ku seap aku n c milia meronda2 sekitar bj tuh smbey mencuci-cuci mata..
tup..tup.. br aku teringat yg aku tlah lma kempunan akan puding karamel kegemaranku itu..(wah.! skima la plaks..) haha =)
so apew lg.. tnpa mbuang ms aku menyatakan hasratku itu kpada c milia..
atie: milia, aku tingen la nk mkn puding telur..huhu
lama x mkn.. tingen sgt2.. aku nk yg kt masjid byn baru nyer,.

milia: urm.xpela pas amek hp hg kita p la oke!.

atie: haha oke gak! yey!

ecece..sonok lak dak atie neh..ahaaha
so pas amek hp jew tnpa melengah-lengahkn masa lagik aku ngn milia trus shoot kew bazar ramadan di Masjid Bayan Baru..
bazar neh memang besar n 'macam2 ada'..ahahha
tp aku menfokuskan kpd tujuan utama kuh..
Puding Karamel..haha
carik punya carik akhernya jumpa gak..
aku bli 4 ketul skaligus..byk x??haha
pas dapat pew yg aku nk tggu pew lg cabut la..
eh2 jap...lupew lak aku juge trut membeli air coconut & mutabak..haha
pastu br la ku cabut..haha


♥♥chenta akan Puding karamel ♥♥


No comments:

Post a Comment