Thursday, September 9, 2010

Raya Oh Yeah ! !

Pejam celik, Pejam celik..

Esok dah Ramadhan yang terakher untuk umat islam pada tahun ni. kejap sangat rasa dah nak raya pada kelusaan harinya pula. Wah, teruja pulak rasa nak raya. wee ((:

Tapi dalam nak raya pon sempat pikir macam2. antara yang sering belegar-legar di pikiran ni adalah, lepas raya mula la BiZi balek dengan segala mala esemen yg bertimbun-timbun , x masok lagi dengan Test & final yang dah x lama mana. oh! sangat menakutkan oke. dah la ni final year/sem sebelum praktikal sem depan. TAKOT woh!!! ready kah aku??? macam xmo raya pulak. um, mintak2 la aku lepas suma paper untuk sem ni.. x rela aku nak repeat paper (+)exten bagai. =.='

apa2 pon aku harap segala urusan aku dipermudahkan oleh NYA~amin

Oke, lupakan seketika pasal study tu, kita raya dulu lepas tu baru la pikir nak study hard & smart segala~

& Dikesempatan ini, saya ANATI MOHD HAMIDI , ATI, NATI, APOTI,& apa2 jala gelaran yang diberi ingin mengucap kan Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf ZAhir Batin kepada semua yang mengenali diri ini.. jutaan kemaafan dipohon jika terdapat salah silap, terkasar bahasa, kata sesedap mulut, marah x semena mena, termengumpat sama ada secara sengaja atau tak, terbusy body,termoody & segala gala TER yang ta elok lah. minta amponn sangat2. sesunguhnya saya hanyalah manusia biasa yang penuh dengan kekurangan. & pada sesiapa yang baru nak gerak balek kampung, mahupun dah otw , ta8 care, drive carefully & have a safe journey ya! .. semoga Adilfitri kali ini lebih bermakna untuk kita semua :))

salam sayanggg untuk semua . . . . . .

RAYA OH YEAH !!!!

No comments:

Post a Comment