Saturday, December 4, 2010

tik tok tik tok . . . . .

Tik tok tik Tok... berlalu detik demi detik, siang berganti malam , hari berganti hari...
yaaa,, semakin dekat waktu itu, semakin debar getar didada ....

kurang dari seminggu hari yang paling mendebarkan akan tiba.. adakah aku bersedia..??
belum cukup kuat rasanya untuk berhadapan dengan hari itu.. namun baik buruk berita itu akan kuterima sebaiknya .. jika baik, aku bersyukur kepadaNya tapi jika sebaliknya,.. aku tetap terima dan menggunakan peluang seterusnyaa untuk memperbaiki segala kekurangan & takkan ku sia-siakan peluang seterusnyaa.

*sesungguhnya orang yang Berani terima kegagalan adalah orang yang akan Berjaya kelak*

.........& jauh disudut hati, aku berharap berita itu adalah berita gembira & aku harap ia dapat menggembirakan hati kedua ibubapa ku. InsyaAllah = =)

No comments:

Post a Comment