Thursday, December 9, 2010

dup dap dup dap ={}

dup dap dup dap... countdown punya countdown akhernya tiba gak masa nyaa.. yesssssss!! EXAM RESULTS! sem ni adalah sem hidup mati disebabkan ni adalah sem terakher sebelum practical. sepatutnya tarikh formal untuk check result adalah 10/12/10. tapi tengah hari tadi tangan n jari-jemari ni dah gedik2 sangat nak bukak uitm student portal. hati dah penuh dengan keredhaan untuk terima apa saja kemungkinan untuk result..
try punya try.......... NAH!!!! hamek kau.. Aku pass beb ! aku pass suma subjek.. bapak gila nya happy.. mau menjerit satu rumah, terlompat2 sambey tampaq2 muka & menanges bagai macam ta pecaya.. mak yang tengah besiang ikan pon lari mai sebab heran napa aku tejerit2 hahaha..
terus aku peluk mak & untuk mendapatkan lebih kepastian, aku seap suruh mak tengok result aku, mana lau taw kann kot2 mata ni juling ke apa.. hahahakkk =D
ALHAMDULILLAH Syukurrr sangat..

Aku bersyukurr sesangat sebab aku pass exam kali ni. ini bermakna aku dah tayah repeat apa2 subjek lagi & terus praktikal bulan 1 ni.. againnn, syukurr alhamdulillah.. betul kata mak besusah2 dahulu besenang2 kemudian.. eyapp!! now aku dah nampak suma tu.. even result aku tak la gempak, apatah lagi DEKAN kan.. tapi aku tetap besyukur.. sekurang-kurangnya aku dah capai target aku untuk sem ni & target aku untuk ta membebankan mak abah lagi dengan segala belanja yang diperlukan masa time blajar. mak abah dah ta keja. now harap pencen mak sorang ja. semua bill , perbelanjaan umah termasuk la urusan aku suma mak tanggung. sekurang-kurangnya lepas ni kurang sikit beban mak.. terima kasih MAK.. terima kasih ALLAH swt.

dikesempatan ni jugak.. aku ucapkan jutaan terima kasih buat orang2 yang sentiasa menyokong di belakang, ta putus2 berdoa untuk aku & ta lekang dengan leteran kata2 semangat untuk aku. TERIMA KASIH *Mak, Abah, B(mat), semua Tenaga pengajar , ojan , kawan2 rumah sewa ( amoi a.k.a cikgu math, tya, baby, ida), Syahira, semua kawan2 baik, kawan2 kelas,& semua yang membantu sama ada secara langsung mahupun tak.. ta larat nak tulis semua. daa macam menang award dah ni haa.. hahaha sekali lagi.. Terima Kasih semua..

Buat rakan2 perjuangan yang berjaya dan juga yang Dekan, TAHNIAH!!.. yang kurang berjaya dun weri weh, terusan perjuangan.. gunakan kuasa pelajar kita ok! buat apa2 yang patut..

dannnnnnnnn... ta lupa jugak pada penyindir, pengkritik tetap aku mahupun pe'saiko2 yang ta kalah2 nak saiko & jatuhkan aku... dun weri aku ta marah biasala manusiaaa taleh tengok orang lebih sikit... ucapan untuk orang2 sebigini adalah seperti beriikut.. :: wehh!! aku amek semua subjek, aku pulun carry semua paper, aku amek 8 subjek yang bermakna 2 subjek lebih dari orang lain & skarang aku dah buktikan AKU BOLEH... &&&& KAU ADA? ADA? ADA?... even pointer ta kejap tapi aku passs.. aku lepass.. so lepas ni bawak2 la bertaubat. jangan nak pandang rendah kat orang yang kononnya "PULUN" amek semua, tamau drop subjek bagai...
kau yang kononnya drop sebab na jaga pointer 2 pointer kau Kejap sangat kee..??? .. tapi tapela.. mak pesan, "Biar orang buat kat kita, tapi kita tayah buat kat orang sebab kita bukan siapa siapa nak judge orang.. biar yang kat ATAS tu yang judge".. sekian.. GUD LUCK semua =D

btw, Aku tiap minggu balek penang pon ada owang ta puas hati. sebab kau ta leh balek umah Kau kan.. umah kau jauhhh.. ciannnn.. now, aku dah kat penang terusssss.... =)

sampai disini ja leteran, longkangan dariku.. Terima kasih semua... Terima Kasih Allah.. & bawak2 bertaubat pada yang penuh dengan daki2 dengki tu.. ta kemana pon... Salam.. =))

No comments:

Post a Comment