Sunday, August 21, 2011

Nampak Sangat Tak Prihatin keskeskes :P

Assalamualaikum & salam subuh..

Notin much to update, ni act cita lama about 5 month ago..
cita time tunang dulu.. teringat tunang, terasa maneh nya gula yang disuap secara bertubi-tubi waktu tunang dulu..
hahaha banyakk kot. nasib tak kencing maneh ekekeke :p

Act baru subuh ni aku tau yang OP & merangkap kawan incik tunang tu ada blog khas untuk fotografi ni.. tu pon aku tengok dia post kt FB sebentar tadi.hehe
kalau tak, sampai anak kembar dua pon belum tentu aku tau.. *eceh ! nampak sangat teringin anak kembar nanti* HAHAHA !

So aku pon bedek-bedek la satu per satu kot-kot gambar time aku tunang tu ada.. atlast jumpa jugak ! siap intro dengan 7 rangkap pantun lagi.. gitteeewww....

kalau rasa teringin nak tengok gambar time tunang aku dulu leh la tengok kat sini .
kalau tak rasa nak tengok, maka tayah tengok takpon tengok ja orang lain punya gambar jangan tengok gambar aku.. haha

btw, A big sorry to Rahman Aziz sebab tak penah tau pon pasal blog tu... hihi

A big thanks jugak untuk kesemua gambar & entry tu.. tengok tu terus teringat kisah 5 bulan lepas.. eceh


ok tu saja baii.
assalamualaikum,

p/s : jom tengok tanyalah ustaz ! bestt woh.. try tengok, mesti hari2 nak tengok :))


No comments:

Post a Comment