Sunday, October 23, 2011

Kembali dengan Edisi Persiapan Meraikan Chenta ! ewahh ewahh =P

Assalamualaikum

hai hai haiiiii... engat lagi tak pada owner mahupun blog ini. . . . . ???
*mestilah takkk, bukan pemes ponn kann * HAHA !

aku ni asyik bedek-bedek, singgah menyinggah blog orang tatapi blog sendiri dibiarkan usang.
sungguh tak bertanggungjawab bukan ?

sekembalinya aku menconteng-conteng blog ni adalah atas iri hati terhadap blog orang lain yang acap kali di update. aku banyakkk cerita tapi aku tak pandai nak mulakan.. sobss T-T
Tapi kali ni dengan penoh tekad didada akan aku update kan serba sedikit tentang Persiapan Meraikan Chenta aku.. ewahhh.. bajet retisss sangat taw...
secara SERIUS nya majlis aku bukan gah, & sangat simple mimple ok ? maklom la aku ni orang kebanyakan mana mampu nak buat wedding gah-gah dek nonn oii... so redho jela janji aku & future husband aku BAHAGIA ok ?

& FYI segala entry-entry persiapan aku lepas ni adalah secara tak mengikut urutan & lebih kepada ekut suka hati aku nak cerita yang mana dulu. oke ? kehkekeh.. & BERKEMUNGKINAN BESAR juga tak semua pasal persiapan aku akan di update.. harap maklum.


jumpa lagi di entry yang akan datang.. ..... tata titi tutu ..

No comments:

Post a Comment