Thursday, October 27, 2011

Seharian Di Kolumpo

salam semua . . .


Kalini bukan nak hapdate pasal preparation kahwengg tapi maseh lagi preparation iaitu preparation konvo.
Konvo aku adalah pada 29/10/11 ni sebelum aku cita apa2 sila bagi *big clap* kat aku sebab dengan jayanya dah menamatkan study aku selama 3 tahun dan paling bangga OnTime bebeh. w'pon result tak gempak & kerap kali sem ada ja yang nak repeat subject .bhahahaha :P


its ok tu dinamakan pengalaman :))


aku bergegas ke Kay-hell pada 25 yang lepas sebab ada peng-ambek-lan jubah konvo & raptai katanya tapi ambek jubah saja pon limapulohenamjam punya lama, kejadah apa nya nak raptai lagi kan. maka tiada raptai untuk aku. just amek jubah & cabut balek !


pada 25 haribolan tu aku sampai agak lewat malam yela tunggu incik tunang kesayangan abes kerja baru bertolak p kay-hell. incik tunang tak harap i pegi kay-hell naik bas sorang-sorang tahu ? sweettttt tak ?? bahgia dapat tunang yang very the concern. hehe *_*


oh ya peng-ambek-lan jubah tu adalah pada 26 haribolan iaitu pada keesokan harinya. .. harap maklom... so setibanya kami di pudu malam tu disambut dengan penuh mesra oleh bestfreenn forever aku caerah & bofrennya. .. perlu ka perkataan *mesra* tu ?


tapi sebelum sampai tu aku dah text siap-siap suh belanja makan setibanya kami kat sana. lapaqq oii dok dalam bas lama lama. tunang aku dah la balek keja terus nak p kl nak makan pon tak sempat.. ciannnn taw bb kami .. *ok, sila muntah* :P


reza merangkap sebagai bofren si syira tu bawak kami makan kat marlis ke eh yeke apa tah nama yang pemes ngan char koey teow sedap tu.. katanya lagi penah masuk warung kita kot.. disebabkan muka kami dah agak kehijau hijauan menahan lapar maka kami rembat sepinggan nasi lemak hayam & sepinggan char koey teow fuhhhhh lega, kenyanggg.... hehehe sedapp & lagi menyedapkan bila syiraa yang blanja. thankss sayang :)


pastuuu mula lah sesi merewang, 1st destination rewang kami adalah karoke.. seriussss aku last karoke waktu last day kat kedah dulu.. bulan 4 atau 5 mcam tu lepas tu tak p dah kot.. kalau tak silap la.. reza bawak tempat baekkk punyaa.. dekat ampang. memang terbaeklah ! tapi kami amek sejam ja maklom la dah bapa pagi kan.. lepas tu tanak kalah, p danau kota lagi walhal dah otw nak katop uptown tu.. haha tapi sempat jugak sopinggg beberapa barang :)


pastuuuu terusss balek beraduuuuuuu zzzZZZZzzzz..


keesokannya pagi-pagi kami dah gerak ke Uitm Shah Alam nak amek jubah konvo katanya..tulis dalam surat tu pukul 11 amek jubah. setibanya kami kat sana mak aiiiiiiii macam lautan manusia bapak ramai.. mau berjam-jam punya tunggu baru sampai turn kami amek jubah walhal nak amek tu tak sampai 15minit. T-T


masa nak amek jubah tu dapat la jumpa membe2 time study dulu.. budak-budak rumah sewa @ besfren dulu.. rinduuuuu... tapi dapat jumpa sat ja sebab depa dah amek jubah awai dah. sobsss T-T

tak habes kat situ lepas amek jubah kami bergegas p cari makan. lapaqqqq oii..caerah bawak kami makan kat Restoran Mee Ketam. tapi disebabkan time lunch kami makan Nasi Gulai@Kari Ketam.. Perghhhhhhhhhhhhh memang TERBAEKKK sangat2. sampai sekarang aku teringat-ingat lagi.. nanti time konvo nak p singgah lagi la :D


btw sepanjang dekat kay-hell tu leh dikatakan makanan kami fully support oleh syira & bf.

buat malu jaaa kan... tapi tapa nanti depa turun penang siaplah ! hahahaha :P

lepas tu singgah beli tiket bas, p Midvalley chill dekat carl's jr pastu dahh balik penang semula..


SERIUS aku cakap even p seharian sahaja tapi nikmat jumpa kawan baik setelah sekian lama tak jumpa & dapat spent time sesama sangat la superb ! besttt sangat. now aku dah rindu balik kat depa sobbsss... till we meet again frenss.. lots of lepp lepp

kat bawah ni aku ada attach 2 gambar haa... malas nak letak banyak banyak kahkah :P

k baiiiiiiii !!!!!


shira & her *soulmate* REZA



ex hausmate @ bespren ida, syira, tya ...

renduuuu . . . . . . . .


*bapak panjang punya entry, padahal p semata-mata sehari ja. ekekekke *

1 comment: