Thursday, December 8, 2011

Persiapan Meraikan Chenta Episod 6 : Save The Date Video =)

Assalamualaikum..

dalam sedar tak sedar lagi 10 hari aku bakal bergelar isteri kepada Muhamad b. Othman..
siyess aku macam tak pecaya.. & tengah malam semalam aku gelabah gila bila pk lg 10 hari dah nak nikah sampaikan aku kol habes dua tiga orang member aku untuk hilangkan nebes tu dengan bergosip.. *eh !*

Oh ya, bagi yang follow blog ni , perkembangan aku & yang masih engat akan entry INI , aku ada kasi Teaser skit kan.. & Now aku nak publish kan apa yang nak rahsia sangat tueee.. hahahaa

actually tu adalah video SAVE THE DATE aku & incik tunang.. so anda anda & anda sekalian boleh la mengintai intai video tu dengan klik di sini --->>> MUHAMAD & ANATI_ SAVE THE DATE VIDEO .. enjoy the video ya !.. 2minit jee pomm

& tolong jangan nak kutuk-kutuk aku sebab aku dah 24JAM kutuk diri sendiri.. aku takleh terima kenyataan yang aku ada dalam video tu.. MALUNYAAAA... nampak sangat tadak talent nak blakon2 ni.. macam hapa jek..hahahahahahaha 1st time kot so haruslah MALU kan.. hahaha control ayu, cantek, hapa ka aku dah tak kesah sebab aku memang malu..

terima kasih aku ucapkan untuk PhotoVillage Studio crew di atas video yang menarik tuh..Video mmg aku sukaa sangat. tapi part aku ja yang aku nak tutup mata. kekeke :P

K la siiuuu next entry.. kalau sempat sebelum nikah aku update lagi. kalau tak, aku update selepas bergelar PUAN MUDA jela ek..

p/s: mcm biasa.. DOAKAN segala persiapan & majlis kami berjalan dengan lancar. amenn :)

3 comments:

  1. aku da tgk..comel..comel..sweet..aku suke..hahhaa

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah.. ada jugak komen yg dapat menaikkan keyakinan diri aku..

    *bajet tgh down skrg* hahaha

    ReplyDelete