Friday, June 17, 2011

Penyakit malas mula menyerang =\

assalamualaikum.

2,3 hari ni penyakit malas membuak-buak taktau la pasai pa. iskk..!
masak memang tak la sebab malas, bangun tido pon lambat, ada sehari tu umah semak gila tengok buat dono jaa. & 0n9 macam tadak apa2 berlaku.. nasibb mak tak bisingg..
mak pahamm kot kann... * tapi sampai bila nak paham kan* :p

selain dari tu ianya juga merupakan hari-hari teruk aku kot.. mood memang kelaut sangat.
bergado berhari-hari berturut-turut. sekecik-kecik benda pon memang aku melentingg macam benda besaq.! pasaipaaa tah... ishh..

Dan semalam & harini aku pening sangat kepala. tataw napa. rasa satu badan masuk angin, sebab makan lambat. Makan pon sehari 2 kali ja iaitu petang & malam. T-T
sebab tu jadi pening kot.. bangun-bangun tido memang mata berpinau-pinau. punya pening sampai bediri nak jalan pon kena pegang dinding/kerusi or apa saja yang ada disekeliling. TAPI tu semalam la. Harini ok la.. tapi pening tu tetap ada cuma tak seteruk semalam & takmau manjakan sangat.

nak suruh rehat ?? dah rehat sebulan lebih dah kot. haha.. kalau aku pening & p tdo lagi lama-lama yang kononnya *rehat* memang tak la. nanti takleh bangun teros sebab bertambah-tambah pening. so disebabkan taktau apa nak buat on9 jala keja tetap aku skarang.

tapi harini ok la tahap kemalasan dah turun sikit sebab aku tolong basuh baju 1 rumah, kemas-kemas rumah. cuma masak ja takkk sebab aku tak rasa nak ke dapur & paling penting se
hingga sekarang aku TAK makan lagi sebab .. tah malas kot & tak rasa nak makan lagi.. adoii =\


kekadang merasakan tahap deprresion aku semakin meningkat. macam-macam kena pikir oii..
tapi takleh jadi ni kena mula re manage mood aku bebaik ni.. dah rasa mula tak teurus ja rasa.



umm , ok tadak crita dah baiii :)

No comments:

Post a Comment