Tuesday, February 8, 2011

Jatuh Chenta Pandangan Pertama.=D D




Sangat menggilaii INI..!!!!




& juga INI...!!!!

Cantekkk bukan ? whatt ??? tak cantekkk?? biasa jee ??
ahhh peduli hapa kan. janji aku suka =p
Tapered pants & Slinky Long Romper yang telah membuatkan aku jatuh cinta pandangan pertama. before ni aku tak la taw sangat pasal pants cemni. tapi sejak terbaca 1 blog tu + owner blog tu sendiri ada pakai tapered pants ni, aku teros jatuh cinta. memang nice gila wa cakap lu... so aku mulai mengugel sana cni tapi malangnyaa ta jumpa-jumpa. kalau ada pon ta begitu menarik. tapi rezeki tak berbau, nasib la ada trainee baru masok semalam ni memang kaki on9 Shopping nya. mintak la segala tok nenek punya link untuk on9 shopping suma dia ada..
so apa lagii lagi menggila la aku.!! HAHAHAHA bayangkan 1st day trainee tu datang semalam aku dah rapat macam kenal lama. haha. dia pon ok + HOTTT gilaa ok.. THX camilla 4 the info.

*camilla ni sangat gojess ok. Muka pan asiaa gituu almaklumlah mix blood.. jeless makk tawww!.. hahahaa*.

back to the topic.. link untuk pants tu dah ada tapi niat untuk membeli tepaksa di tangguhkan since dah janji yang ta bole shopping untuk beberapa bulan ni nak simpan duit untuk sumting yg lebih penting. walaubagaimanapon akan ku usahakan untuk memiliki pantss yg awesome tu, mungkin dengan membodek mak & abah. kihkihkih.. =p


No comments:

Post a Comment