Thursday, November 17, 2011

Apalaaa ada pada rupa . . . . . . .

Salam ..

Aku teringin nak makan cookies epecially nestum cookies. aku mula terjebak dengan keinginan sebegini sejak dari sambutan ulangtahun kelahiran incik tunang & mama nya tempoh hari. masa tu mama incik tunang buat nestum cookies so dari situlah aku mula tejebak !

Harini aku betekad nak buat ! tak kira, apa nak jadi-jadilah janji aku nak buat. haha


OK . . bayangkan betapa nikmatnya kita menikmati cookies dimasa lapang sambey menonton tb mahupon on9 Oh tak lupa juga dengan seMug Milo panass.... walawehhh...


ok disebabkan nestum cookies ni adalah 1st trial aku maka aku nak ciwi-ciwi show-off kan sekalian readerss. haha boley ?


ok ni masa dalam oven lagi, maseh berkira2 bagaimana rupa & rasanya nanti .urmm


10 minit kemudian.. rupa agak rare namun apalah sangat dengan rupa jika dibandingkan dengan rasa yang hebat =)



1 adunan = 1/2 balang plus plus ..


k lah nak p rest sambey nikmati cookies aku hat sedap tu


Baiiiiiiii xD

No comments:

Post a Comment