Tuesday, November 1, 2011

Persiapan Meraikan Chenta Episod 3 : Pesepit Kami

Assalamualaikum..


stret tu da point ~ entry kalini just nak ceghita pasal persepit. sepit bukan sebarang sepit , sepit ini Pengantin yang punya.. kes kes kes... Persepit tu saja dok buat menyusah p heja lagu tu. hat sebenaqnya Pengapit.


Untuk pihak perempuan iaitu pihak aku dengan segala hormatnya aku melantik hot hot kazen aku iaitu Fatin Liyana as my bridesmaid. sebab aku pilih dia ? sebabbbb dia merupakan kazen perempuan yang aku senang berkomunikasi , selesa of cos lah yang paling rapat dengan aku even nak jumpa dia pon susah. raya-raya baru jumpa.. kalau tak jumpa di alam maya ja. hahaha


serba sedikit pasal kazen aku neh ...Fatin merupakan anak bongsu dari 3 adik beradik & juga anak perempuan tunggal dalam family macik aku tu.. dia berasal dari Ipoh. :P Dia belajaq punya la tinggi sampai tak tercapai oleh aku la.. hahha Dia ada Master dalam bidang geologi kalau tak silap laa .. Tapi aku very the respect kazen aku sorang ni sebab tinggi-tinggi pelajaran dia pon dia tetap RENDAH. hahaha maksud aku rendah diri. sikit tak belagak wa cakap lu. kalau tengok dia sumpah taktau budak master. padahal selenga ja. kahkahkahkah...! *ok tipu* dia memang hot pon w'pon Tak se hot aku. miahahaha =P Sekarang dia bekerja sementara sebagai cekgu sandaran sekolah mana tah.. & paling penting dia dah ada yang booking, tak lama nak jadi tunang orang & paling sedih time dia tunang aku takleh nak attend sebab aku nikah sehari lepas dia tunang.. sobsssss.... nak sangat p tapi apa kan daya.. T-T


Ok untuk pengapit incik tunang pula BERKEMUNGKINAN besar dia mintak tolong Kazen dia.. tapi aku tak kenal sangat, tau sikit-sikit je. yang pasti kazen dia tak kurang hebatnya sebab beliau merupakan salah seorang doktor yang bekerja di GH Penang.. pssstttt2 dengaq cita dia solo lagi......... lalalaalallala...


Para pengapit semua hebat-hebat pengantin ja suam-suam kuku hebat.. =.='''


Okehhh, kat bawah ni aku attach kan sekali gambar kazen aku merangkap pengapit di hari besar kami nanti.. hopefully semua nya baik-baik belaka..



Ninjia.. kat atas yang hot tu aku.. & belah kiri yang suam-suam kuku tu la bakal pengapit aku (FATIN LIYANA ALIAS !!! )


& sorry aku tadak gambar bakal pengapit untuk pihak laki so tak dapat la nak attach. kalau nak tengok tunggu time kenduri nanti tengok puas-puas =)


Ok tatatititutuuuuuuuuuu ! ! ! xD


No comments:

Post a Comment