Sunday, November 20, 2011

Persiapan Meraikan Chenta Episod 4 : Tema untuk Wedding

Assalamualaikumm..


Pejam celik, pejam celik dah tak sampai sebulan aku bakal bertukar status CIK PUAN MUDA.. jangan tanya kenapa perlu ada CIK & MUDA tuuu... hahaha wehhhh aku kawen muda kot agak-agak laa..hahaha biaq la maneesss sikit didengaq bila ada CIK PUAN MUDA tu... kalau Puan saja macam tua ja rasa.. ok la ok laaa. Cik Puan saja pon aku terima.. :P :P


Ok strett tu da poin.. Tema Kaler untuk wedding aku adalah Emerald Green & Gold. kalau sesapa tataw padiaa Emerald green tu leh tengok gambaq kat bawah ni.. act Emerald green ni pon banyak tone ada yang gelap & ada yang cerah sikit.. nak tengok real punya tunggu Majlis aku nanti k =) fyi kami pon tataw macam mana la ropa baju kawen kami tu.. harap-harap la elok & weding planner aku buat yang terbaik.. aminnn... huhu..


Untuk pengetahuan sekalian readers jugak, aku tadak tema khas untuk wedding.. english ka, prancis ka, india, bollywood, mollywood bagai ka .. tadak Oke! bukan retisss nak over-over.. terpaksa la sedaq diri buat sekadar yang mampu.. satgi nak impress orang yang mai tengok tu gila-gila jenuh nak bayaq hutang yang sampai anak 5 pon tak abeh-abeh..


Aku & future hasben aku happy, family happy pon dah cukup..





p/s : # Pasaipa pilih emerald green & gold ? aku nakkan kelainan. biaq owg rasa pelik kaler ang-ang tapi aku & incik tunang suka.. kalau kena gaya insyaAllah elok.. dah biasa sangat tengok kaler-kaler yang lain..

#so majlis kami nanti kalau sesapa rasa nak support majlis boleh la pakai baju bertemakan hijau mahupun, Gold.. tak kesah la hijau & gold apa pon.. kalau tak mau pon takpa, bukan paksa.. sekadar memeriahkan susana =))

#Macam biasa, doakan semuanya berjalan dengan lancar.. amennn... tak sampai sebulan nak nikah ni sumpah aku dah mula rasa nebes.. asai pikiaq ja nebes menjelma.. fuh fuh fuh !

6 comments:

  1. wah..cntik wane tu..
    mudah2 an terpermudahan urusan ko nati...hehe..
    count the day..hehehe

    ReplyDelete
  2. congrats atie n mamat!
    resepsinya bila kok?hehe
    kami dijemput x..ngee

    ReplyDelete
  3. thankss nisa.. harap2 cantik la.huhu.. takot..
    nisa, nanti bg adress ko .. nak pos kad :)

    ReplyDelete
  4. thankss tatin.. resepsi 2/1/2011..
    nanti jemput la datang... bawak la future fiance skali..hehehe

    nanti tunggu mamat poskan kad ..

    ReplyDelete
  5. cantik hijau ni.....congrats to you:-)

    ReplyDelete