Saturday, November 5, 2011

Happy Belated Graduation Day to me !! ahakzz =D

Assalamualaikum..


29/10/11 , Happy graduation day my dearest frensss !!!!! =DD


Yes aku quite late, but better late than never kan ? ?


Yeahhhh, finally we did it !.. Perasaan Happy time grad ni haya tuhan yang tahu. yelahhh setelah berpenat-lelah 3 tahun belajaq akhirnya tiba saat-saat yang dinantikan.. 3 tahun tu bukan satu jangka masa yang pendek, macam-macam kena tempuh segala pahit, maniss, tawaq , masin bagai baru lah sampai ke harini.. Nak grad tu tak sampai sehari tapi nak sampai untuk harini kita kena tempuh 3 tahun yang mencabar ! so sapa yang grad dikira berjaya lah even pointer tak sehebat orang lain tapi ia menunjukkan kecekalan serta ketabahan kita nak tempuh & aim untuk sampai ke hari ni.. ceeewahhh ! so untuk mengetahui tahap perasaan aku masa grad tu aku sertakan gambar masa hari yang bersejarah tu :))
































Oh ya ! paling Penting ni semua Hadiah untuk mak, abah yang tersayang.. masih terngiang-ngiang ditelinga masa kecik dulu mak penah cakap ... " mak teringin nak tengok ati naik pentas ambik hadiah"... so aku dah buktikan even lambat, sekali pentas besar aku naikkk. teheeeeeeee :P ILOVEU MAK ABAH... & tak dilupakan buat tunang tercinta thankss for ur support B :)

No comments:

Post a Comment