Saturday, March 5, 2011

Contest Blog Paling Simple =D

Assalamualaikum uollss.. =))

Ini adalah buat pertama kalinya aku join contest. before ni haremm... tak pernah&tak reti pon hehe. Ni pon terkebil-kebil nak paham rule contest ni. aku bukan la pandai sangat pon. mula2 engat nak tag kengkawan tu macam tag kat FB je kan, tapi anggapanku salah belaka. HAHA.
so sekarang rasanya aku dah paham ckit kot. hehe =p

Contest yang aku join ni adalah dari Aneka Resepi Dari Internet & thx to Miss Eira sbb tag aii. hehe. btw, ni pon 1st time jugak aku di tag oleh rakan blogger untuk join contest, itu sebab lah terujanya lain macam sket. kah kah kah!

Ok, kat bawah ni adalah banner contest tuh ! kalau ada yang berminat nak join, klik je kat link owner dia tuh k =) just ekut simple rule & kalau menang dapat 50 Hingget !
tak mau lagi camtu? ?


Andd for me SIMPLE adalah

S - saya
I- Inginkan

M- makeover

P- Paling

L- letoppss !!

E- euuu olss ade ??

ok! Aku memang merapu gila babeng lah. pagi-pagi morning nih otak maseh beku, so tak dapat berfikir dengan kreatif *mcm la sebelum ni kreatiff sgt* =p

Ok, sekarang aku tag CikFara , cikNisa & cik watiff
Tarikh tutup contest adalah pada 31 march 2011 =))


Sekian .. Thx 4 reading ;)



No comments:

Post a Comment