Monday, March 7, 2011

Mood yang. . . herhhh tak tau nak cakap +.+"

SEMALAM tdo dekat kul 4 pagi ! !
Macam2 jadi sebelum tido. tapi bukan la pecah rumah ka pa. just masalah HATI.. *euwww, geli kan baca* HAHAHA tapi tu la yang jadi sebenarnya. :P

Pagi2 mornin nak bangun pi keja teramatlah Lepat liatt. Dengan tak bermaya langsung ! tak dak semangat ! down ! macam takmau pi gheja ! dengan ngantok ! letih dengan diri sendiri ! aku pon tak leh nak handle diri sendiri macam mana orang nak handle aku... mimpi jelaa natii oii..

simptom2 tu berlanjutan sampai lah aku lunch, abes lunch pastu dah kian berkurangan. tapi rasa penat dengan diri sendiri sampai sekarang dok rasa. herhhh apa la nak jadik =.="

niway, kesan-kesan dari gejala tak sihat tu adalah.....

1. buat kerja suma salah rini. buat payment voucher tapi tak tuleh Total brapa hingget.! see see.. dok engat apa tah. gila btoi la.

2. Suma benda berkaitan keja aku leh lupa.. ada step yang terskip.. :||

3. tiada mood untuk bersembang dengan opismate.. so aku lebih banyakk diam selalu pon diam tapi rini sengatt sangatt diam! dalam hati *nak kata apa pon kata laa, tadak hati nak layan hampa* HEHE sorry..

4. ditegur oleh pacik kat opis yang cakap mata cam tak cukup tido & dia cakap lagii.. 'besala malam minggu mesti balek lambat p enjoy'. . . . . . . .
*eerkkk maap pacikk saya tak keluar malam2 butazaman2 jahiliah dulu ja saya cmtu*

5. saya juga tak melayan boypren seniri dengan ym & chat dengan terpaksa. reply pon halai balai ja. . . . *sorry yunk! rini btol2 tak da semangat*

6. urmmm ... aaaa .. . . tah la tu ja kot.. :(


btw, hati lebih tenang bilaa dok ulang dengar lagu ni InsyaAllah..


p/s: please take note yang simptom ni bukanlah disebabkan bergado dengan boiprenn. tidak sama sekali sekian :| THX 4 Reading !

No comments:

Post a Comment