Thursday, March 17, 2011

MY Super Duper Mini Pelamin.. xoxo :P

Halo Halo Halo, kopi kah milo ? :p

Gudmorning uolsss.. di pagi yang hening ni, *tapi takla hening sangat sebab dah pukul 11.30* aku nak berkongsi cerita pasal persiapan yang untuk engangement nanti. Disebabkan hari ni lect dari Uitm nak melawat aku kat opis so aku terlupa yang E'day aku dah betol2 just sipi the corner
herrh =.=" Dua hari lagi kottt !! gila kau terus nebes secara tiba-tiba =|a
ok relakss atii relakss.

ok berbalik pada cerita asal, act aku just nak berkongsi pasal persiapan yang latest aku iaitu pemasangan My Super Duper Mini Pelamin. SUPERKAH ?? hahaha. tak la super sangat aku memang dah plan nak mini pelamin yang simple tapi nice, yang nampak sweet, fresh & ala2 suci gitu. perghhh kuat berangan betol kan. Ok,dah abaikan !..

So semalam yakni malam rabu 16/3/2011 datang la crew-crew dari TheHouseOfRedGincu iaitu team yang bertanggungjawab menyediakan mini pelamin aku tu. crew2 yang diketuai oleh Sue tu datang dalam pukul 8pm lebih kot & terus memulakan proses mendeco mini pelamin yang hanya mengambil masa sejam lebih macam tu. sebelum 10 p.m dah seap suma, siap boleh minum & amek gambar mini pelamin tu. kelesss tak ?? =))

Act mini pelamin yang aku idamkan tu adalah idea aku sendiri yang dicilok dari idea mini pelamin sepasang artis ni... Artis mana ?? kalau pandai teka laaaaa ~ tapi dun werii sebab aku tak la celop 100% .

Ok dah.. lets cekidaut full draf untuk mini pelamin aku tu yang di sketch oleh owner butik pengantin tu, Cik sue.. & beberapa gambar sekitar proses pemasangan mini pelamin semalam. Jom ! Jom !





sketch Mini Pelamin dari Sue owner (The House Of Red Gincu)



Tadaaaa... dua je gambar sekitar pemasangan. hehehe nak letak banyak2 nanti ta seprais pulak kann :)


Nak nengok yang FULLY Seap punyaa ? ?

Tungguuuuu............. will be update later ya. tunggu lepas majlis ok ? ((:



No comments:

Post a Comment