Tuesday, March 1, 2011

Feberet Kale =>



Sebut pasal feberet kale sure suma orang pon ada feveret kale kan & aku juga mempunyai satu feberet kale yang memang sejak dari kecik menjadi kale pojaan aku iaitu BIRU. Tak kisah la biru muda, tua, baby blue, biru langit, laut bagai janji biru.. paling teruja skali bila time sekolah rendah dulu pon aku dari umah sukan biru. bestt kan! hehe tapi sejak meningkat dewasa aku mula mengenali satu lagi kale yang membuatkan aku gilaaa dengan kale tu iaitu TURQUOISE.
dengan Tuquoise ni aku ta kesah sangat sama ada Green Turquoise or Blue Turquoise sebab kedua-dua nya seakan-akan sama. Janji Turquoise.. iyee dakkk =)

So disebabkankan Turquoise ni menjadi pojaan kale aku, maka aku dengan ini mengisytiharkan yang kale untuk baju tunang aku nanti pon adalah
Turquoise =)
Kale untuk Baju tunang nanti adalah mix iaitu blue Turquoise untuk lace +Green Turquoise untuk satin. Hasilnyaaa ? ? ? tah la labu aku pon tak p fitting lagi. tah jadi cantik or tak.. tapi harap-harap cantik la kan.. baru rasa berbaloi bayo memahal. hahaha

Nak tahu Kaler Turquoise yang aku gila-gilakan tu... meh tengok kat bawah ni.. :





Btw, kale untuk baju tunang adalah seperti mix kale macam kat bawah ni iaitu ada green turquoise & blue turquoise. harap-harap cantik. huhu



Oh ya ! ada satu hari tu aku tengok c Elyana tu kawen pakai baju biru macam kat bawah ni lagi la membuatkan aku lagi Histeria nak kale macam tu.. ayuu, lembutt je kan.. + Elyana juga adalah fav artis aku since dari sekolah.. lagu wajib time karoke pon adalah lagu beliau yee.. *lagu Rela/Niat* heh heh =p
Harap-harap time tunang nanti aku juga leh kelihatan ayuu seperti Elyana.. ayuu 'sangatt' taw ! HAHAHA..




SO, Fav Kale Anda ? ?


*KALE = Warna, Kaler, Color =)) *
*Faberet = Favaourite, feveret, Kesukaan =)) *

P/s : actually ada lagi beberapa faberet kale aku. tapi Turquoise adalah salah satu darinya :)




No comments:

Post a Comment