Tuesday, April 5, 2011

. . . . . . . . . .

Dengan apa yang dah jadi selama ni sama ada gud or bad things aku dah mula
belajar sumtin.. simple tapi ta mudah nak buat.


"AKU AKAN MULA MEMBENARKAN SESORANG TU MEMBUAT KESILAPAN "

*Btw, seseorang tu aku ta tumpukan pada seorang or sesapa tapi untuk semua :)



Sekarang aku lebih paham yang ..........
' tada seorang pon dimuka bumi ni yang sempurna & tak semua yang kita impikan kita akan dapat '


Nak taw napa aku kata yang aku mula membenarkan orang buat silap or salah ?
sebab, aku seorang yang agak teliti pasal certain2 benda. so kalau boleh aku nak semuanya sempurna tanpa sebarang cacat cela plus aku akan frust menonggeng tertonggeng bila apa yang aku plan dengan penoh ketelitian dispoil kan dengan benda yang tak sepatutnya even sepatotnya pon.. erk -.-''

So tak hairan la kenapa before2 ni aku memang agak cepat melatah, down & juga melenting bila sesuatu benda tu ta seperti yang dirancangkan ..
orang2 yang betol2 rapat dengan aku ja taw aku ni jenis macam mana :)
& sejuta kemaafan pada orang2 tersayang yang sebelum ni menjadi mangsa kemelentingan, keDOWNan, kemelatahan & kepelbagaian lagi lah .. MAAP Ye..


I'll try to change ya !


INSYAALLAH


No comments:

Post a Comment