Tuesday, April 5, 2011

Pengumuman ! Pengumuman !

Dengarr sini suma orang kampung ! *yang bandar taleh, kampung je k* =P

Disini terdapat 1 pengumuman PENTING !

Tanggal 9&10 APRIL 2011 ni terdapat 1 Event ditunggu-tunggu oleh aku malah untuk manusia2 yang memang looking 4 a job! SEBAB pada tarikh itu terdapat PENANG CAREER & POST GRADUATE FAIR di Penang International Sports Arena (PISA) . . .

Fair apakah itu ?? yang pasti bukan Fair & Lovely lah.. tapi event untuk pegi ushar2, aim2 company mana2 untuk apply kilija. So buat penanam anggur, fresh graduate mcm aku, manusia2 yang tringin nak cuba tempat baru malah pada manusia2 yang dibuang kerja takpon company bankrupt bagai boleh la meringankan segala anggota badan anda untuk ke PISA ya..

wat sementara waktu ni tayah dah la nak abeskan minyak, duit paking or tol bagai untuk p antaq resume dari satu company ke company yang lain sebab company2 tu suma akan berkumpul sendiri secara bermaharajalela kat PISA ni. Kalau malas lagi nak mai tataw la labuuuu. .

So marilah kita beramai-ramai terjah ke PISA.. BTW, dekat career fair ni terdapat lebih kurang 3000 kerja kosong.. kalau ada rezeki mungkin sangkut kat mana2 company kan :)

Sila bawa bersama RESUME anda.*sebab aku pon bawak* :P print banyak sket na.. tehee :p

p/s : sebarkan berita ni kat kawan2, sepupu-sepapat, anak sedara, pak menakan yang memerlukan.. benda elok kalau disebarkan dapat pahalaa oo.. hehehe J

No comments:

Post a Comment