Friday, April 8, 2011

Pening

Salam suma...

Tak banyak nak cita just lately ni aku kerap la sangat sakit kepala @ pening.
Hampir setiap hari aku saket kepala. sebab apa eyh ? ? sapa leh jawabkan ? pliss..

Antara penyebab yang aku dapat kesan buat setakat ni adalah :

1. cahaya matahari memang tak ble blah langsung. confirm jadi macam pening2.
2. banyak fikir @ keja ta settle
3. Ta cukup tido / rest.
4. Minum kopi. perghhh ! Menangkap teros kepala..
5. . . . . . masih dalam proses pencarian . . . . . . =.=''

Kadang2 tu bila datang pening / saket kepala ni sampai tak berdaya nak berdiri. macam nak pengsan.. huhuhuhu. napa ta p klinik ?? sebab aku memang tamo p. sebab aku rasa macam tak rasa nak p. plus kalau p nanti tetiba doc cakap aku ta saket pa2 rasa macam membazir masa & duet je. *leh tak alasan macam tu ? ? * & sumtimes aku rasa macam tunggu terok sikit la kot,tunggu pengsan ke baru p. herhhhh!! tak boleh blah gila aku ni kan... tapi aku tetap TAK MAU P ! fullstop!!

ok tu je nak cte. Btw, sekarang pon aku maseh dalam keadaan kepeningan.
Adakah sebab kekerapan aku menghadap Laptop ni ? ? ummm

k.daaa =(

No comments:

Post a Comment